In een paar uur per week kan ik al veel voor je doen. Ik werk namens jouw bedrijf met mijn eigen telefoon en laptop en ben niet locatie-gebonden.
We kunnen voor een korte periode samenwerken (bijvoorbeeld wanneer je secretaresse tijdelijk afwezig is, in tijden van extra drukte of meerwerk of voor het éénmalig notuleren van een overleg), maar ook een samenwerking voor langere tijd is mogelijk.
Als na een eerste (virtuele) kennismaking blijkt dat we een “klik” hebben, maken we een vervolgafspraak om de werkzaamheden af te stemmen. Afhankelijk van jouw behoeft en budget bepalen we waar de urgentie ligt en of er een vast aantal uren of een flexibele inzet nodig is.
Als we gaan samenwerken ontvang je voor aanvang een overeenkomst met alle gemaakte afspraken.
Office Assistance
Ik bied ondersteuning bij uiteenlopende office-werkzaamheden:
- Het bijhouden van dossiers
- De beantwoording van de (standaard) mail
- Agendabeheer
- De voorbereiding van de vergadering
- Het bijhouden van de actiepuntenlijst
- Notuleren van diverse overleggen
- De verzorging van correspondentie
- Klantencontact/relatiebeheer
- Het nabellen van offertes
- Debiteuren beheer
- Dossieradministratie

Salesondersteuning
Hierbij kan je denken aan:
- CRM-database bijhouden of updaten
- Afspraken inplannen
- Afspraken bevestigen
- Klantenservice
- Offertes op stellen
- Offertes nabellen
- Data-entry
- Onboarding van nieuwe klanten
- Orderverwerking
- Klantenlijst updaten

Evenement/Projectondersteuning
Ik assisteer bij:
- Het maken en bewaken van de planning
- De communicatie binnen het projectteam
- De verslaglegging.